INFORMACJA DLA RODZICÓW DZIECI ZAPISANYCH DO ,,ZERÓWKI” NA ROK SZKOLNY 2020/2021.
PODRĘCZNIKI DO ZERÓWKI NA ROK SZKOLNY 2020\2021:
,,OLEK I ADA NA SZLAKU PRZYGÓD”- PAKIET DLA SZEŚCIOLATKÓW POZIOM B +
WYDAWNICTWO MAC EDUKACJA
Autorzy: Iwona Fabiszewska, Klaudia Wilk , Wiesława Żaba – Żabińska.
ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2019/2020
Szanowna Dyrekcjo! Drodzy Nauczyciele i Wychowawcy!
Za Nami kolejny rok ciężkiej pracy a ostatnie miesiące to czas szczególnie trudny jak i dla Was nauczycieli tak i dla uczniów. Dzisiaj to czas ogromnego podziękowania dla Pana Dyrektora i Pani zastępcy, dla wychowawców, nauczycieli oraz dla wszystkich pracowników obsługi szkoły.
W imieniu wszystkich rodziców dziękuję Państwu za trud wychowania i nauczania naszych dzieci, za wyrozumiałość, życzliwość, pomoc, cierpliwość, za wsparcie i dobre słowo.
Życzę Państwu zdrowia, którego nam teraz potrzeba, szczęścia, pomyślności, odpoczynku, słońca każdego dnia. Nabrania sił aby we wrześniu móc wrócić z nową energią na kolejny rok szkolny i z nadzieją, że wszystko wróci na stary tor.
Z pozdrowieniami
Przewodnicząca Rady Rodziców
Agnieszka Jarosz
Zakończenie roku szkolnego 2019/2020 odbędzie się 26 czerwca 2020 roku .
PROSIMY, ABY WSZYSCY UCZNIOWIE PRZYSZLI W MASECZKACH OCHRONNYCH.
Uczniowie, którzy w obawie przed zakażeniem nie będą uczestniczyć w ogólnym rozdaniu świadectw przez wychowawcę klasy, mogą je odbierać indywidualnie w sekretariacie szkoły od 29 czerwca. Decyzja należy do rodziców uczniów.
Uczniów zapraszamy na rozdanie świadectw wg. poniższego harmonogramu:
HARMONOGRAM:
Godzina: 8:30 - klasy 1a, 1b – hala sportowa
OP – sala 30 A
9:00 - klasy 2a, 2b - hala
9:30 - klasy 3a, 3b - hala
10.00 - klasy 4a,4b - hala
10:30 - klasy 5a, 5b - hala
11:00 - klasy 6a,6b - hala
6c – sala 30 A
11:30 - klasy 7a,7b - hala
12:00 - klasy 8a,8b – hala
Bardzo prosimy, aby rodzice, którzy przyjdą razem z dziećmi nie wchodzili na teren szkoły. Prosimy poczekać na dzieci przed budynkiem z zachowaniem bezpiecznych odstępów.
Msza święta – czwartek 25.06.2020 r. godzina 9:00 – decyzję o udziale we mszy św. uczniów podejmują rodzice.
Podczas zakończenia, uczniowie będą mogli zabrać podręczniki na nowy rok szkolny. Prosimy o pomoc najmłodszym uczniom i zaopatrzenie wszystkich w torby lub plecaki. Klasy 1, 4 i 7 podręczniki otrzymają w późniejszym terminie, po realizacji zamówienia na zakup nowych książek.
ZWROT ZA DOŻYWIANIE – STOŁÓWKA SZKOLNA
Pieniądze wpłacone na dożywianie i niewykorzystane w obecnym roku szkolnym 2019/2020 będą wykorzystane na dożywianie w nowym roku szkolnym. Uczniowie klas ósmych, którzy nie mają młodszego rodzeństwa, będą mieli zwracane kwoty w dniu zakończenia roku szkolnego. Rodzice tych uczniów będą indywidualnie poinformowani przez wychowawcę.
I. WTOREK – 16.06.2020 JĘZYK POLSKI /HALA/
Godziny przyjścia do szkoły:
Klasa 8a numery od 1 do 13 o godz. 8.15
numery od 14 do 25 o godz. 8.25
Klasa 8b numery od 1 do 12 o godz. 8.35
numery od 13 do 23 o godz. 8.45
II. ŚRODA – 17.06.2020 MATEMATYKA /HALA/
Godziny przyjścia do szkoły, jak we wtorek.
III. CZWARTEK – 18.06.2020 JĘZYK ANGIELSKI
Godziny przyjścia do szkoły.
Klasa 8a numery od 1 do 11 godz. 8.20 – sala 1 /104/
Klasa 8a numery od 12 do 25 godz. 8.30 – sala 2 /115/
Klasa 8b numery od 1 do 10 godz. 8.40 – sala 3 /130/
Klasa 8b numery od 11 – 23 godz. 8.50 – sala 4 /118/
BARDZO PROSIMY O NIE WCHODZENIE DO SZKOŁY.
CZEKACIE W BEZPIECZNEJ ODLEGŁOŚCI W MASECZKACH PRZED WEJŚCIEM DO SZKOŁY. MASECZKI ŚCIĄGACIE PO ZAJĘCIU MIEJSC W SALI .
Prosimy rodziców i uczniów o zapoznanie się z poniższym harmonogramem.
Ścisłe przestrzeganie dni i godzin zwrotu podręczników oraz książek wypożyczonych z biblioteki szkolnej pozwoli na zapewnienie bezpieczeństwa.
o 16.06.2020 – 7a, 7b, 6a, 6b, 6c w godzinach 9.30-13.00
o 17.06.2020 – 5a,5b, 4a, 4b w godzinach 9.30-12.00
o 18.06.2020 – 2a, 2b, 3a,3b w godzinach 9.30-12.00
o 18.06.2020 - 8a, 8b bezpośrednio po egzaminie lub w godzinach od 13.00 do 14.30
Dodatkowa informacja - w czasie egzaminu klas ósmych korzystamy z wejścia od strony sklepiku szkolnego.
o 19.06.2020 - 1a, 1b,( „0”- tylko książki z biblioteki) w godzinach 12.00-14.00
Zasady oddawania podręczników i książek z biblioteki:
1. W klasach I-IV książki i podręczniki są zwracane przez rodziców, natomiast w klasach V-VIII uczniowie mogą oddać książki samodzielnie.
2. Zwroty mają być przyniesione w reklamówkach lub w workach foliowych.
Książki należy umieścić w reklamówce lub torbie foliowej i włożyć w widocznym miejscu kartkę z imieniem, nazwiskiem i klasą.
Podręczniki należy zapakować w reklamówkę i podpisać na zewnątrz: imię, nazwisko ucznia, klasa.
zwrot potwierdzony jest podpisem (własnym długopisem) na liście udostępnionej przez nauczyciela.
3. Z oddawanych podręczników należy usunąć okładki z wyjątkiem klejonych, wyciągnąć niepotrzebne kartki ze środka książki. Prosimy sprawdzić stan podręczników, wszelkie rozdarcia należy skleić.
4. Do torby nie wkładamy materiałów ćwiczeniowych ani podręcznika do religii.
5. W przypadku podręczników zagubionych lub bardzo zniszczonych, rodzice zobowiązani są do pokrycia kosztów podręcznika. Cena podręcznika zostanie ustalona według wpisu do księgi inwentarzowej biblioteki szkolnej.
6. Podręczniki poddawane są dwudniowej kwarantannie.
7. Nauczyciel dopiero po tym okresie może ocenić stan techniczny podręczników i zadecydować o odpisaniu lub wstrzymaniu odpisu z konta ucznia zgodnie z regulaminem.
8. Jeśli zostanie zgubiona książka z biblioteki odkupujemy nową o takim samym tytule lub o podobnej wartości.
INFORMACJE DLA UCZNIÓW I RODZICÓW
PRZED EGZAMINEM ÓSMOKLASISTY
"ROK ŚW. JANA PAWŁA II - WIELKIEGO"
KONKURS
PROCEDURY ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA
W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JANA PAWŁA II
W RADOMYŚLU WIELKIM
W ZWIĄZKU
Z WYSTĄPIENIEM COVID - 19
DNIA 27 MAJA 2020 ROKU ODBĘDZIE SIĘ WYWIADÓWKA ZDALNA
Do środy 27 maja 2020 roku wychowawcy prześlą wykazy wszystkich ocen uczniów
na maile udostępnione przez rodziców lub uczniów.
W godz. od 16.30 – 18.00 - w razie potrzeb indywidualne konsultacje telefoniczne
z wychowawcami klas.
Informacja o możliwości organizowania konsultacji na terenie szkoły -
od 25 maja klasy 8, od 1 czerwca klasy 4 - 8
Konsultacje planujemy w odpowiedzi na zapotrzebowanie uczniów skierowane do nauczycieli z danego przedmiotu, pamiętając, aby grupa jednorazowo nie przekraczała 10 osób. Uczniowie na zajęcia przychodzą w maseczkach, obowiązuje dezynfekcja rąk przed wejściem do szkoły i przy wyjściu ze szkoły.
ZAPISY DO ŚWIETLICY NA ROK SZKOLNY 2020/2021
W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną zapisy do świetlicy szkolnej w roku szkolnym 2020/2021 za pośrednictwem internetowego formularza zgłoszeniowego. Prosimy kliknąć w poniższy link, uzupełnić formularz i wybrać opcję wyślij.
Jednocześnie informujemy, że:1. Warunkiem koniecznym do przyjęcia dziecka do świetlicy szkolnej, jest dostarczenie kompletnej Karty zgłoszenia wraz z potwierdzeniem aktualnego zatrudnienia przez rodziców/opiekunów prawnych, do szkoły do dnia 31 lipca 2020 roku. Dokumenty proszę wrzucać od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 – 15.00, do opisanej urny znajdującej się przy wejściu głównym w budynku szkoły.2. 50 zł na zakup materiałów przydatnych do pracy na zajęciach proszę wpłacać do wychowawcy świetlicy, do końca września 2020 roku.INFORMACJA DLA RODZICÓW KLAS I II III
WIOSENNA PRZERWA ŚWIĄTECZNA
OD 09.04. DO 14.04.
KOMUNIKATY!!!
KOMUNIKAT
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Radomyślu Wielkim informuje, że od dnia 30 marca 2020 roku sekretariat szkoły będzie czynny w godz. od 8 – 12.
W tym czasie kontakt tylko i w wyłącznie drogą telefoniczną i mailową.
Telefon: 14 / 6819698
Adres mailowy: szkolakk@op.pl
KOMUNIKAT
W dniu 25 marca wystąpiły problemy z połączeniami i możliwością zalogowania się na platformie internetowej.
W związku z tym do końca tygodnia proszę korzystać z materiałów zamieszczonych na stronie internetowej szkoły. Prosimy uczniów, aby dali możliwość zalogowania się i zamieszczenia materiałów nauczycielom. Kiedy system zacznie pracować, materiały zaczną pojawiać się na platformie. Uczniowie nie poniosą żadnych konsekwencji wynikających z tych opóźnień.
Prosimy o wyrozumiałość, występujące problemy nie są od nas zależne, występują w całym kraju.
Proszę śledzić informacje zamieszczane na stronie internetowej szkoły i w zakładce ZDALNE NAUCZANIE.
UWAGA RODZICE!
Od dnia 25 marca 2020 r. do dnia 10 kwietnia 2020 r. Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Pawła w Radomyślu Wielkim będzie prowadziła zdalne nauczanie. Wychowawcy klas zwrócą się do Państwa lub uczniów o udostępnienie adresów mailowych w celu zaproszenia na platformę. Następnie przekażą Państwu loginy i hasła do strony internetowej: epodreczniki.pl za pomocą której będziemy się komunikować. Po pierwszym logowaniu na tej stronie można zmienić otrzymane hasło dostępu. Każdy nauczyciel może prowadzić nauczanie zdalne przy pomocy innych dostępnych i bezpiecznych środków komunikowania się po uprzednim poinformowaniu rodziców i uczniów.
1. Oceny uczniów za postępy w nauce oraz możliwość kontaktu z nauczycielem uczącym za pośrednictwem platformy.
2. W razie pytań i wątpliwości proszę kontaktować wychowawcą klasy telefonicznie.
APEL DO RODZICÓW
Proszę monitorować na bieżąco wykonywanie obowiązków uczniowskich przez dzieci i młodzież.
Należy zadbać, aby dzieci i młodzież w bezpiecznych dla zdrowia przedziałach czasowych przebywali przy monitorach ekranowych.
Proszę uniemożliwić uczniom korzystanie z nieuprawnionych stron internetowych i zadbać o bezpieczeństwo w sieci.
DODATKOWE MATERIAŁY DLA UCZNIÓW
MATERIAŁY DLA UCZNIÓW BĘDĄ ZAMIESZCZANE
W ZAKŁADCE :
PONIŻEJ LINKI DO STRON Z LEKTURAMI
MATERIAŁY EDUKACYJNE
POLECANE PLATFORMY, STRONY I SERWISY INTERNETOWE:
Podstawowe środki ochronne przeciwko nowemu koronawirusowi wywołującemu chorobę COVID-19:
Z okazji Dnia Kobiet 9 marca w naszej szkole odbyła się audycja, którą przygotowali przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego. Chłopcy zadedykowali wszystkim paniom i koleżankom piękne wiersze i złożyli życzenia. W tym dniu nie zabrakło też kwiatów i słodkich upominków. Święto Kobiet w naszej szkole upłynęło w bardzo miłej atmosferze i sprawiło wiele radości naszym paniom i koleżankom.
9 marca 2020 roku odbyła się w naszej szkole Lekcja Przedsiębiorczości, którą przeprowadzili przedstawiciele Banku
BNP PARIBAS z Radomyśla Wielkiego.
Podczas spotkania uczniowie klas 7 i 8 zostali zapoznani z ofertą Banku skierowaną właśnie do nich, poznali również tajniki „Świata finansów”.
Dowiedzieli się, jakie czynności wykonują, na co dzień pracownicy banku oraz jak wygląda ścieżka kształcenia zawodowego.
Dziękujemy Pani Dyrektor Agnieszce Machnik oraz Panu Grzegorzowi Lonczak za przeprowadzenie zajęć oraz słodkie upominki przekazane naszym uczniom.
"O STRASZLIWYM SMOKU, DZIELNYM SZEWCZYKU,
PRZEŚLICZNEJ KRÓLEWNIE I KRÓLU GWOŹDZIKU"
TEATRZYK KUKIEŁKOWY
19 listopada 2019 r. odbyła się XI edycja ogólnopolskiego konkursu leksykalnego z języka angielskiego MEMORY MASTER. Konkurs cieszy się dużym zainteresowaniem wśród uczniów naszej szkoły. W jesiennej edycji konkursu MEMORY MASTER wzięło udział 43 uczniów z klas IV – VIII. Uczennica klasy VII b Nikola Mikołajczyk zdobyła wyróżnienie. Pozostali uczestnicy otrzymali dyplomy uczestnika. Nikoli i wszystkim uczestnikom gratulujemy i zachęcamy do udziału w kolejnych konkursach z języka angielskiego.
13 lutego 2020 roku w naszej szkole gościliśmy przedstawicieli Zespołu Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego tzw. „Elektryk”. Nauczyciele mieleckiej szkoły wraz z uczniami przedstawili uczniom klas ósmych ofertę edukacyjną, wyświetlili film promujący szkołę oraz zaprezentowali urządzenia elektroniczne, z których korzystają uczniowie w trakcie zajęć lekcyjnych. Dziękujemy za przyjazd do naszej szkoły.
Zapoznaj się z prezentacją zawodów w Zespole Szkół klikając w poniższy link:
Podczas wywiadówki śródsemestralnej dnia 6 lutego 2020 roku odbyło się spotkanie dla rodziców uczniów klas 1 - 3 z Pracownikami Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Mielcu. Podczas spotkania omawiano tematy związane ze sposobami wspierania prawidłowego rozwoju dziecka na etapie edukacji wczesnoszkolnej, który jest szczególnie ważnym okresem w życiu dziecka. Wtedy, bowiem kształtują się pierwsze nawyki i postawy związane z uczeniem się i życiem szkolnym. Po spotkaniu rodzice mieli możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z psychologiem i pedagogiem. Wielu rodziców skorzystało z tej możliwości.
1. Złożenie wniosku o przyjęcie do oddziału przedszkolnego /
pierwszej klasy szkoły podstawowej –
2. Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia –
Zarządzenie i dokumenty dostępne w zakładce rekrutacja.
Dzień 10 stycznia 2020 r. był bardzo uroczysty w naszej szkole. Na godzinę 16:00 przybyli do nas wyjątkowi goście- babcie i dziadkowie uczniów z klas I-III oraz oddziału przedszkolnego, powitani przez pana dyrektora Stanisława Tabora. Młodsze dzieci tańczyły, śpiewały i recytowały wiersze, a uczniowie klas III oraz ich starsi koledzy i koleżanki przedstawili piękne jasełka podkreślające świąteczną atmosferę. Życzenia zgromadzonym gościom złożyli pan burmistrz Józef Rybiński oraz starosta powiatu mieleckiego pan Stanisław Lonczak. Po występach dzieci odbyło się spotkanie opłatkowe oraz wspólne kolędowanie. Babcie i dziadkowie otrzymali piękne upominki własnoręcznie wykonane przez swoich wnuków i wnuczki.
Zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020 ferie zimowe dla uczniów naszego województwa będą trwać od 13 do 26 stycznia 2020 r. Ferie zimowe to czas odpoczynku dla naszych uczniów, a także okazja do beztroskich zabaw na śniegu, jazdy na sankach, łyżwach i nartach.
Wszystkim pracownikom oraz uczniom życzymy udanego i bezpiecznego zimowego wypoczynku.
INFORMACJA
WYNAJEM HALI SPORTOWO - WIDOWISKOWEJ
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Radomyślu Wielkim informuje, o podpisaniu przez Gminę Radomyśl Wielki porozumienia o udostępnienie przez Przychodnię NZOZ „ Radomyśl Wielki” Lekarz W. Nowak, Lekarz A.L. Zając – Spółka Partnerska dostępu do bezpłatnych świadczeń ogólnostomatologicznych dla dzieci i młodzieży do ukończenia 18 roku życia.
W związku z powyższym ustalono harmonogram opieki zgodnie, z którym uczniowie naszej szkoły mogą skorzystać z bezpłatnych przeglądów stomatologicznych w miesiącu STYCZNIU 2020 roku.
Każdy rodzic sam umawia wizytę i jedzie z dzieckiem na przegląd.
REJESTRACJA tel: 731 728 380
20 grudnia 2019 r. odbyły się w naszej szkole jasełka. Do szopki przybyli powitać Pana: pasterze, trzej królowie, aniołowie, zwierzątka, bajkowe postaci oraz krakowiacy. Uczniowie śpiewali, tańczyli i odgrywali swoje role. Wszystkim życzymy wesołych świąt.
Wyróżnienie w regionalnym konkursie literackim
Dzieci z oddziału przedszkolnego zostały przyjęte do grona czytelników Biblioteki Publicznej w Radomyślu Wielkim. Odbyło się pasowanie na czytelnika biblioteki, którego dokonała bibliotekarka pani Anna Kalita. Dzieci otrzymały pamiątkowe dyplomy oraz słodycze. Po raz pierwszy wypożyczyły książeczki. Od tej chwili wypożyczają książki co tydzień w każdą środę.
Uczennice naszej szkoły uczestniczyły w Programie edukacyjnym adresowanym do dziewcząt klas szóstych, „Między nami kobietkami”.
Program omawia przemiany i problemy wieku dojrzewania, uzupełnia wiedzę z zakresu fizjologii dojrzewania oraz służy wyrobieniu właściwych nawyków higienicznych.
Zajęcia przeprowadziła wykwalifikowana prelegentka.
Gmina Radomyśl Wielki przystąpiła do ogólnopolskiego programu profilaktyki czerniaka. Do akcji włączyła się również nasza szkoła. W klasach VII i VIII odbędą się zajęcia profilaktyczne poświęcone zagadnieniom związanym z tą chorobą.
Lekcja 2 tj. 855 – 940 klasy: 0, 1a, 1b, 2a, 2b, 3a, 3b, 4a, 4b
Lekcja 4 tj. 1050 - 1135 klasy: 5a, 5b, 6a, 6b, 6c, 7a, 7b, 8a, 8b
Akademia odbędzie się na sali 6s.
Proszę uczących o zejście z uczniami na salę.
W tym dniu wszystkich uczniów obowiązuje strój apelowy.
W imieniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa zwracamy się z uprzejmą prośbą wypełnienie ankiety elektronicznej oceniającej zrealizowane przez KOWR działania związane z promocją „Programu dla szkół” w roku szkolnym 2018/2019. Ankieta jest skierowana do rodziców dzieci, szczególnie w wieku szkolnym objętych „Programem dla szkół”, ale nie jest to warunek konieczny.
Ankieta jest dostępna na stronie internetowej KOWR: http://www.kowr.gov.pl/ankieta/5
Program współfinansowany ze środków Unii Europejskiej oraz z budżetu krajowego.
BOHATERON" - ŻYCZENIA DO POWSTAŃCÓW WARSZAWSKICH
PO RAZ I W NASZEJ SZKOLE!
POWSTANIE WARSZAWSKIE !!!
Nadzieja, która zmieniła się w rozpacz.Bohaterstwo, które zmieniło się w tragedię.Walczące miasto, które zmieniło się w cmentarzysko.63 dni walki – 63 dni wiary w wolność!!1 października 2019 r. w Szkole Podstawowej w Radomyślu Wielkim odbył się egzamin na kartę rowerową dla klas piątych. Uczniowie po zaliczeniu teoretycznego egzaminu ze znajomości przepisów ruchu drogowego, pierwszej pomocy oraz znajomości budowy i wyposażenia pojazdów ruchu drogowego zdawali egzamin z jazdy praktycznej na rowerze w obecności przedstawiciela policji z lokalnego Komisariatu KP w Radomyślu Wielkim. Wszyscy uczestnicy egzaminu musieli wykazać co najmniej dobrą umiejętnością jazdy rowerem na torze przeszkód imitującym ruch drogowy ze szczególnym uwzględnieniem sygnalizacji skrętu i poruszania się po drogach publicznych, stosowanie się do przepisów ruchu drogowego i znaków drogowych w praktyce.
NASZA SZKOŁA BIERZE UDZIAŁ W UNIJNYM PROGRAMIE DLA SZKÓŁ,
WSPIERANYM FINANSOWO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ
Dnia 11 października 2019 r. w naszej szkole odbyła się uroczystość z okazji Dnia Edukacji Narodowej. Na spotkanie przybyli pracujący oraz emerytowani nauczyciele i pracownicy szkoły. Na wstępie Pan Dyrektor Stanisław Tabor podziękował wszystkim za zaangażowanie i złożył serdeczne życzenia. W tym szczególnym dniu zasłużeni nauczyciele i pracownicy szkoły otrzymali nagrody. Przedstawicielki Rady Rodziców wyraziły wdzięczność, składając na ręce Dyrekcji kwiaty.
Następnie odbyła się część artystyczna. W montażu słowno - muzycznym uczniowie podziękowali za trud włożony w naukę i wychowanie. Złożyli płynące z serca życzenia i wręczyli symboliczne upominki. Akademię przygotowali uczniowie klasy IVa, VII b i VIII a pod opieką p. Magdaleny Cisło i p. Beaty Pleban. Oprawę muzyczną opracował p. Tadeusz Harla, a o nagłośnienie zadbał p. Jacek Moskalczyk.
Dla uczniów, którym rodzice w tym terminie nie mogą zapewnić opieki szkoła organizuje zajęcia opiekuńcze w zakresie przewidzianym podziałem godzin oraz świetlicy.
Rodzice proszeni są o złożenie do piątku do godz. 9.00 u wychowawców klas stosownych deklaracji.
Deklaracje są dostępne u wychowawców klas i na stronie internetowej szkoły
w zakładce INFORMACJE DLA RODZICA.
NASZA SZKOŁA BIERZE UDZIAŁ W DLA SZKÓŁ, FINANSOWANYM ZE ŚRODKÓW UNI EUROPEJSKIEJ ORAZ Z BUDŻETU KRAJOWEGO
Sport to zdrowie ! Ostatnie tygodnie nasi dzielni trzecioklasiści wytrwale uczyli się pływać podczas wyjazdów na basen do Dąbrowy Tarnowskiej. Nauce, pokonywaniu swoich lęków, oswajaniu się z wodą i pływaniu towarzyszyła wspaniała zabawa, wykwalifikowani ratownicy, a także Pani Ola i Panie Gosie oraz chętni rodzice. Naszym kochanym rodzicom serdecznie dziękujemy za nieocenioną pomoc.
Więcej zdjęć:
DZIEŃ KULTURY JAPOŃSKIEJ
Lekcja 1 tj. godz. 8.00 – 8.45
klasy: II a, III b, V a, V b, VIII b, VII a, VII b
Lekcja 2 tj. godz. 8.55 – 9.40
klasy: II b, III a, IV a, IV b, VI a, VI b, VI c, VIII a
Zajęcia odbędą się na Sali 6s.
EDUKACJA PRAWNA DLA RODZICÓW
Dnia 23 września 2019 roku rodzice uczniów klas VIII uczestniczyli w spotkaniu z policjantką z Zespołu ds. profilaktyki społecznej nieletnich i patologii KPP w Mielcu - st. sierż. Eweliną Ziembą. Podczas spotkania omówiono tematykę związaną z odpowiedzialnością prawną nieletnich, zagrożenia młodzieży cyberprzemocą i dopalaczami oraz bezpieczeństwa na drodze. Rodzicom zostały przybliżone akty prawne regulujące obowiązujące w szkole procedury postępowania w sytuacjach trudnych oraz zasady współpracy policji z placówkami oświatowymi.
Serdecznie dziękujemy za przeprowadzenie spotkania.
A.L
NAJLEPSZA W WOJEWÓDZTWIE
Uczniowie naszej szkoły, w ubiegłym roku szkolnym, uczestniczyli w konkursie plastycznym pod tytułem " Polska wieś za 100 lat". Organizatorem konkursu był Podkarpacki Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Rzeszowie. W konkursie tym brało udział 10 uczniów, ale tylko Wiktorii Marek (kl. 5 b) udało się przejść przez etap powiatowy do etapu wojewódzkiego, w którym zajęła I miejsce w kategorii klas 4 - 8.
Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.
EWAKUACJA SZKOŁY
ROK SZKOLNY 2019/2020 ROZPOCZĘTY
W dniu dzisiejszym uroczyście rozpoczęliśmy nowy rok szkolny. Dyrektor szkoły życzył wszystkim owocnej pracy, wzajemnej życzliwości i wielu sukcesów. Przy tej okazji uczniowie uczestniczący w wakacyjnych turniejach szachowych organizowanych na terenie szkoły, otrzymali symboliczne szachowe trofea i medale. Wszystkim serdecznie gratulujemy.
Podział godzin na rok szkolny 2019/20 dostępny jest w zakładce PLAN LEKCJI.
Składka na ubezpieczenie NW w PZU w roku szkolnym 2019/2020 wynosi 44 zł. Wpłaty do końca września do wychowawców klas.
Po rozpoczęciu roku szkolnego uczniowie otrzymują ulotkę informacyjną o warunkach ubezpieczenia oraz deklarację, którą należy wypełnić i zwrócić do wychowawcy.
Prosimy rodziców o dopilnowanie zwrotu deklaracji.
Uroczyste rozpoczęcie Roku Szkolnego 2019/2020 odbędzie się 2 września 2019 r.
Zbiórka wszystkich uczniów na szkolnym placu apelowym o godz. 9:00.
Wspólne wyjście do kościoła na Mszę świętą o godz. 9:15.
Msza święta rozpocznie się o godz. 9:30.
W poniedziałek będzie już możliwość zabrania do domu kompletu podręczników szkolnych. Prosimy rodziców o zaopatrzenie dzieci w torby lub plecaki.
Od wtorku tj. 3 września 2019 r. rozpoczną się zajęcia świetlicowe.
Od środy tj. 4 września 2019 r. będzie czynna stołówka szkolna.
Opłata za wyżywienie we wrześniu wynosi 57 zł, za herbatę 5,70 zł. Wpłaty do 10 września.